بازسازی آپارتمان کوچک نیاز به ظرافت و تخصص کافی دارد. به همین خاطر باید از یک گروه مجرب و حرفه ای برای بازسازی آپارتمان های متراژ پایین کمک بگیرید. زیرا این آپارتمان های فضای محدود و کوچکی دارند اما باید تمام نیاز های افراد از جمله فضایی برای خواب و استراحت، آشپزخانه، پذیرایی و سرویس بهداشتی را تامین کند. گروه آرین دکور با سال ها تجربه در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

بازسازی آپارتمان کوچک 40 متری

امروزه اکثر مردم به دلیل بالا بودن هزینه مسکن، در آپارتمان های کوچک سکونت میکنند و در سطح شهر آپارتمان های زیادی با متراژ کم وجود دارد. بازسازی آپارتمان کوچک 40 متری اهمیت بسیاری دارد. زیرا این آپارتمان ها فضای محدودی دارند و اگر قدیمی و فرسوده باشد برای ساکنین بسیار آزار دهنده خواهد بود. در صورتی که اگر طراحی داخلی و  بازسازی آپارتمان اصولی انجام شود میتواند یک محیط شیک با تمامی امکانات مورد نیاز ساکنین را فراهم کند.

استفاده بهینه از تمامی فضاها و رنگ های روشن در بازسازی خانه های کوچک اهمیت بسیاری دارد. در ادامه یک پروژه بازسازی آپارتمان کوچک  40  متر مربعی را مشاهده میکنید.
بازسازی آپارتمان کوچک
یکی از تغییرات مهم این آپارتمان، گسترش بالکن و ادغام آن با اتاق نشیمن بود. به این ترتیب یک فضای کوچک مخصوص گفت و گو و کار در خانه به وجود آمد. همچنین باعث شد سطح بیشتری از شیشه در خانه وجود داشته باشد که به روشنایی خانه کمک می کند. همه اجزای خانه رو به جنوب هستند، و پنجره های وسیع این بالکن هم نور طبیعی و زیبای روز را وارد خانه می کنند. چشم انداز آپارتمان هم جذابیت خودش را دارد. این خانه در طبقه بالای یک حیاط خلوت و سرسبز قرار گرفته. روی یکی از پنجره های قبلی، کتابخانه بدون پشتی ساخته شده. نور زیبایی از لای کتاب ها به داخل خانه تابیده و اشعات آن، یک اتاق خواب رویایی به وجود می آورد.
بازسازی آپارتمان کوچک
تنها رنگی که در مبلمان دیده می شود، سفید و بلوطی و چند نقطه مشکی است. سادگی مبلمان، یادآور سبک اسکاندیناویایی است. همه وسایل براساس نیازهای صاحبخانه طراحی شده است. زمین راهروی ورودی و آشپزخانه، از خانه های سیاه و سفید و قهوه ای با طرح شطرنجی پوشیده شده.

همه چراغ ها مشکی هستند و مدل هرکدام از آن ها براساس سبک دکوراسیون همان اتاق انتخاب شده. صاحبخانه علاقه خاصی به موزیک و فیلم دارد به همین خاطر چند پرتره سیاه و سفید از شخصیت های معروف روی دیوارها به چشم می خورد.

پیشنهادی: طراحی دکور آپارتمان کوچک

بازسازی واحد مسکونی کوچک

بازسازی خانه با متراژ کم

بازسازی آپارتمان 40 متری

بازسازی آپارتمان کوچک 40 متری

طراحی و بازسازی اتاق کوچک

ایده خلاقانه در بازسازی خانه کوچک

هزینه بازسازی خانه های کوچک

برای بازسازی خانه های کوچک به متریال و مصالح کمتری نیاز است. از این رو ممکن است هزینه بازسازی خانه های کوچک کمتر باشد. اما باید این موضوع را هم در نظر داشت که بازسازی آپارتمان های کوچک به مهارت و دقت بسیاری نیاز دارد. پس ممکن برای نیروی انسانی هزینه بیشتری نیاز باشد. قبل از اینکه کار بازسازی را شروع کنید بهتر است ابتدا بودجه خود را تعیین کنید و با یک تیم حرفه ای که کار بازسازی را با قیمت مناسب برای شما انجام میدهد مشورت کنید و برآوردی از هزینه های بازسازی داشته باشید. اینگونه میتوانید بازسازی منزل خود را با برنامه ریزی انجام دهید و ابتدا از بخش هایی از خانه که اولویت بیشتری دارند شروع کنید.

اگر قصد انجام بازسازی را دارید و به دلیل نگرانی از هزینه های بالا آن هنوز شروع به کار نکرده اید، شرکت آرین دکور با مهندسین مجرب می تواند به شما در این راه کمک کند. مهندسین ما در تیم آرین دکور با مناسب ترین قیمت برای شما صفر تا صد کار بازسازی را انجام می دهند. کافی است با مشاورین ما در ارتباط باشید و نیاز و خواسته های خود را در این زمینه با آنها مطرح کنید.

تماس با آرین دکور

بازسازی آپارتمان 45 متری

در بازسازی آپارتمان 45 متری فضایی برای اضافه کردن اتاق وجود ندارد. این آپارتمان ها اغلب یک اتاق خواب کوچک دارند. اگر می خواهید فضای بزرگ و دلباز تری داشته باشید، هنگام بازسازی میتوانید در صورت امکان چند دیوار را تخریب کنید. مثلا میتوانید دیوار اتاق خواب را بردارید و بجای آن از پارتیشن های مدرن برای جدا کردن فضای خواب و استراحت از پذیرایی استفاده کنید. اینگونه فضای خانه بزرگتر میشود و هرگاه خواستید میتوانید به راحتی جای پارتیشن ها را تغییر دهید.

بازسازی آپارتمان 45 متری

همچنین در بازسازی آپارتمان 45 متری از تغییر و بازسازی کفپوش ها غافل نشوید. کفپوش های جدید با رنگ روشن فضای شیک و دلبازی را برای شما ایجاد میکند. معمولا کفپوش هایی که سطح براق و درخشانی دارند برای این خانه ها انتخاب مناسبی است.

طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک قدیمی

بعد از گذشت چند سال تمامی خانه های قدیمی فرسوده می شوند و نیاز به بازسازی و تعمیرات پیدا می کنند. در طراحی و  بازسازی آپارتمان های کوچک قدیمی میتوانید از ایده و تکنیک های مدرن و هوشمندانه استفاده کنید و از تمامی قسمت های منزل برای تامین نیاز های خود استفاده بهینه داشته باشید. این خانه کوچک که متعلق به یک خانواده جوان می باشد به تازگی بازسازی شده است.

طراحی و بازسازی آپارتمان کوچکطراحی و بازسازی آپارتمان کوچک قدیمی طراحی و بازسازی شیک آپارتمان کوچک  بازسازی خانه کوچک

این مقاله را از دست ندهید: بازسازی واحد مسکونی دوبلکس

تیم طراحی به محض ورود به ساختمان و قبل از شروع پروژه، مجذوب فضای داخلی شد. از همان ابتدا ارتباط نزدیکی با مشتری برقرار کردیم و تعدادی از پروژه های قبلی خود را به آن ها نشان دادیم تا با روش کار ما در طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک آشنا شوند. خواسته هایی که از ما داشتند بسیار ساده و سرراست بود: یک خانه دلباز و پرنور و صمیمی و رنگارنگ، با فضای زیادی برای انبار.

معماری داخلی آپارتمان کوچک معماری داخلی آپارتمان کوچک بازسازی خانه کوچک با روشی خلاقانه بازسازی خانه های کوچک
همچنین باید بخشی از این طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک را به دفتر کار/اتاق مطالعه اختصاص می دادیم که بعضی اوقات به عنوان اتاق خواب مهمان هم استفاده می شود. باید از عناصر سبز هم استفاده می کردیم تا سرسبزی و طبیعت بیرون خانه را به ساکنین یادآوری کنیم. از چوب بلوط و بافت های سفید مختلف الهام گرفتیم و فضا را با مبلمان ادغامی و چند عدد سوغاتی که از سفرهای شخصی این خانواده به یادگار مانده پر کردیم.

دیزاین داخلی آپارتمان کوچک با رنگ روشن دیزاین داخلی آپارتمان کوچک و شیک
در نتیجه، خانه ای با محیط شاد و زنده به وجود آمد که اعضای خانواده را دور هم جمع کرده و برای ساعاتی آن ها را از مشغله و نگرانی های زندگی شهری دور می کند. ارتباطی که بین نشیمن، آشپزخانه، دالان و ورودی نشیمن برقرار است به همین هدف ایجاد شده. دور تا دور دیوارها را مبلمان گرفته. این قطعات چندکاره که به عنوان کمد و کشو هم به کار می روند، کوچک بودن این آپارتمان شهری را جبران می کنند. ظاهر جذاب و رنگارنگ آن ها در این طراحی و بازسازی ساختمان کوچک به لوازم دکوری کوچک تر جلوه می دهد.

بازسازی آپارتمان با متراژ کم دیزاین داخلی آپارتمان کوچک
میزِ کاری که توی دفتر مطالعه قرار دارد، تاشو بوده و به بخشی از مبلمان اتاق تبدیل می شود. کمدِ این اتاق، یک تخت تاشو است که در صورت نیاز باز شده و به محل خواب مهمان تبدیل می شود. بعضی از کانترهای آشپزخانه، داخل مبلمان این اتاق مخفی شده اند. طرح گیاه و درختی که داخل آشپزخانه به کار رفته، به این فضا آرامش می دهد و طبیعت بیرون را به خانه می آورد. این طراحی و بازسازی ساختمان کوچک اولین چیزی است که هر فردی به محض ورود متوجه آن می شود. به طور کلی این خانه ای است با محیط گرم و صمیمی و خنثی، که به وسیله نوع دکوراسیون و تعدادی اجزای رنگی شخصی سازی شده.

بازسازی و دیزاین داخلی آپارتمان کوچک طراحی و بازسازی خانه با متراژ کم دیزاین داخلی و بازسازی آپارتمان کوچک

 

5/5 - (7 امتیاز)