این طراحی داخلی کافه تریا طوری دیزاین شده تا مشتری های داخل و بیرون از مغازه به راحتی یکدیگر را ببینند و باهم ارتباط برقرار کنند.

طراحی داخلی کافه تریا
در این طراحی داخلی کافه تریا از مواد و مصالح گرم و زیبا استفاده شده. طراح سعی کرده با تاکید بر ارتباطی که بین داخل و خارج فروشگاه برقرار است، این گوشه از خیابان را با یک مکان دنج و سرگرم کننده تبدیل کند.

طراحی داخلی کافه تریا
ورودی کافه، 120 سانتیمتر عقب نشینی دارد. با قرار دادن تعدادی صندلی، این فضای اضافه به یک محوطه سرباز تبدیل شده که همچنان بخشی از کافه محسوب می شود.

طراحی داخلی کافه تریا
چهارچوب های مشکی، با سازه های چوبی و اِلِمان های سفیدی که در داخل کافه به کار رفته در تضاد هستند.

دکوراسیون کافه تریا
داخل کافی شاپ، تعداد زیادی میز و صندلی وجود دارد. از تخته گچی برای معرفی هنرمندان جدید یا اطلاعیه های کافه استفاده می شود.

دکوراسیون کافه تریا
دومین سِت میز و صندلی، در قسمت انتهایی کافه قرار دارد. این بخش، رو به خیابان باز می شود.

دکوراسیون کافه تریا

 

جهت طراحی دکوراسیون داخلی با ما تماس بگیرید

طراحی معماری کافی شاپ
تعدادی از صندلی و نیمکت های داخل کافه، به صورت توکار ساخته شده. این کار، ظاهر دنج و آرامش بخشی به محیط می دهد.

طراحی معماری کافی شاپ
در فصل تابستان، پنجره ها باز شده و مشتری ها می توانند روی طاقچه پنجره ای که رو به خیابان است بنشینند و با مشتریان بیرون کافه، گفتمان کنند.

طراحی معماری کافی شاپ
منبع: contemporist

طراحی داخلی کافه تریا با آهن و بتن

تا حالا توی یک بیل همبرگر خوردید؟ این نوع اتفاقات فقط توی این رستوران لهستانی رخ میده که به تازگی باز شده. رستوران، داخل زیرزمین ساختمانی قرار دارد که بیش از یک قرن قدمت دارد. طراحان، کاری کردند که طراحی داخلی رستوران فست فود با آهن و بتن با نام و استراتژی های ارتباطیِ آن همخوانی داشته باشد.

طراحی داخلی رستوران فست فود با آهن و بتن طراحی داخلی رستوران فست فود با آهن و بتن
در این طراحی داخلی رستوران فست فود با آهن و بتن همه وسایل، لوازم و قطعاتی که در تصاویر می بینید، به صورت آماده از کارگاه یک ساختمان استخراج شدند. اعم از: ستون های حائلی که باه صورت پارتیشن درآمده، تخته های چوبی که به عنوان میز و صندلی به کار رفته، لوله های گالوانیزه فلزی که در ساخت چراغ و میزها استفاده شدند، و بلوک های مشبک سیمانی که روی دیوارها را پوشاندند. در این طراحی داخلی رستوران فست فود با آهن و بتن همه این مصالح و مواد با توجه به نوع غذای رستوران انتخاب شدند، غذاهای ساده با نحوه سِرو عجیب و غریب.

دکوراسیون فست فود با آهن و بتن دکوراسیون فست فود با آهن و بتن دکوراسیون فست فود با آهن و بتن دیزاین رستوران با آهن و بتن

4.7/5 - (4 امتیاز)