در فروشگاه پوشاک برای اینکه بتوانید مشتری های زیاد و ثابت داشته باشید، کیفیت محصولی که ارائه میدهید حرف اول را میزند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که در قدم اول باید بتوانید مشتری را به وارد فروشگاه شدن ترغیب کنید تا بتوانید محصولات با کیفیت خود را به آنها ارائه دهید. از این رو باید به ویترین و طراحی دکور فروشگاه پوشاک توجه بسیاری داشت.

امروزه افراد بیشتر از گذشته به دکور مغازه اهمیت می دهند. طراحی دکور فروشگاه پوشاک تاثیر بسزایی در جذب مشتری و تجربه خرید او دارد. حتما توجه کنید طراحی را بگونه ای انجام دهید که علاوه بر زیبایی ظاهری، دسترسی آسان به محصولات برای مشتریان وجود داشته باشد تا بتوانند به راحتی خرید کنند.

دکور مغازه پوشاک

دکور مغازه پوشاک زنانه

دکور مغازه پوشاک زنانه نقش اساسی در جلب توجه مشتریان و ایجاد خرید لذت بخش دارد. معمولا خانم ها به وسایل پر زرق و برق علاقه دارند. از این رو بهتر است در طراحی دکوراسیون مغازه خود از رنگ های زنده و اکسسوری های پر زرق و برق استفاده کنید تا مغازه شما چشمگیر باشد. در کل طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه باید متناسب با نیاز ها و ذوق مشتری انجام شود.

دکور مغازه پوشاک زنانه

چیدمان فضا، انتخاب مبلمان و ویترین‌ مغازه باید بگونه ای باشد که نه تنها باعث جلب توجه مشتریان شود، بلکه نمایش مناسبی از محصولات را فراهم کند. همچنین، ایجاد فضاهای راحت و دلنشین برای مشتریان باعث ارتباط بهتر با آنها و وفاداریشان نسبت به برند و مغازه شما می شود. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید قرار دادن لباس های لوکس و خاص در ویترین مغازه خود است. با این کار مشتری به وارد شدن و مشاهده سایر محصولات شما ترغیب می شود.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه

هزینه دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی دکور فروشگاه پوشاک امری هزینه بر است. اما باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که با داشتن یک دکوراسیون مدرن و خاص، مشتری بیشتری به فروشگاه شما مراجعه میکند. در واقع میتوان گفت این امر بر سودآوری فروشگاه نیز تاثیر گذار است. هزینه دکوراسیون مغازه پوشاک، شامل دستمزد تیم اجرای طراحی داخلی، نورپردازی، دکور ویترین و سایر عناصر دکوراتیو می شود. در کل، هرچند هزینه دکوراسیون ممکن است زیاد باشد، اما با در نظر گرفتن اینکه چگونه این هزینه می‌تواند به جلب مشتری، افزایش فروش و شناخت برند شما کمک کند، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مؤثر و بازده‌آور مطرح می‌شود.

دکوراسیون مینیمال مغازه پوشاک

امروزه اکثر مردم به دکوراسیون مینیمال برای هر مکانی علاقه مند هستند. پس اگر بودجه زیادی برای دکور مغازه ندارید، می توانید یک مغازه ساده و شیک طراحی کنید. شرکت آرین دکور میتواند به شما در این راه کمک کند تا یک دکور شیک و خاص با هزینه مناسب برای فروشگاه پوشاک خود طراحی کنید.

 

دکور مغازه پوشاک

این فروشگاه که طراحی دکور فروشگاه پوشاک برای آن صورت گرفته متعلق به یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندها می باشد. این شعبه 1000 مترمربع مساحت داشته و از طراحی داخلی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این شرکت مسئولیت طراحی داخلی، نقشه کشی ، چیدمان اصلی فروشگاه، تردد و رفت و آمد مشتری، هویت دادن به فروشگاه و ایجاد حس و حال متفاوت برای هر بخش از آن را به عهده داشت.

طراحی دکور فروشگاه پوشاک

طراحی دکور فروشگاه پوشاک در این شعبه، به پیروی از یکی از شعب قبلی آن که در سال 2016 دوباره راه اندازی شد انجام شده. در دکوراسیون کلی این دو شعبه، نکات مشابه و مشترکی دیده می شود که باعث انسجام آن ها می شود. فضای داخلی شعبه، ترکیبی از شکوه و ظرافت و تجربه می باشد. در ساخت آن از مصالح چشمگیری استفاده شده که شکوه و تجمل را با هویت خاکی و زمینی به تضاد می کشند. نتیجه آن، زیبایی شناسی جسورانه، معاصر، درجه یک و کمی شهری می باشد.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک

در کانسپت طراحی، عناصر و ویژگی های نامحسوسی از هویت و میراث این برند دیده می شود. تیم تجاری این برند، با شرکت طراحی داخلی همکاری کرد و ایده های خلاقانه و جدیدی را به این شعبه وارد کردند. بعضی از کلکسیون ها، به نقاط کانونی فروشگاه تبدیل شده و اصلاحات جدید را به وضوح نمایش می دهند و برند اصلی را هم تقویت می کنند. بعضی از برندهای جدید که در بخش محصولات زنانه و مردانه دیده می شود، فقط برای یک دوره آزمایشی به نمایش درآمده اند.

روش طراحی فروشگاه پوشاک چگونه بوده ؟؟

کل ساختمان فروشگاه، حول محور یک مرکزیت اصلی می چرخد و این مرکزیت، اتاقی میانی است که توسط پله برقی هایی که بین 4 طبقه فروشگاه قرار گرفته اند به هم متصل شده. تعدادی عنصر طراحی جدید توسط این شرکت به وجود آمده که از شاخص ترین آن ها میتوان به طرح هایی که حول محور لوگوی برند کشیده شده اند اشاره کرد.

دکور فروشگاه پوشاک

طراحی مغازه پوشاک

در ابتدای هر فصل، اجناس جدید را روی پایه ستون های هندسی در وسط فروشگاه به نمایش می گذارند. با این کار به این فضای خالی کمی جان داده و تقاطع های بصری ایجاد می کنند. در کنار پله برقی هر طبقه، ویترین های شیشه ای به شکل جعبه وجود دارد. این جعبه ها، برای هر بخش از فروشگاه نقش ویترین اصلی را ایفا کرده و کلکسیون های فصلی را در معرض نمایش می گذارند. همه پله های برقی، با روکش های فلزی سوراخ سوراخ که به رنگ سفید درآمده و خطوط واضحی از نوارهای توکار LED دارند پوشیده شده اند.

دکوراسیون لباس فروشی

طراحی دکور فروشگاه پوشاک ، ظاهر کلی فروشگاه و مصالح به کار رفته

رنگبندی کلی فروشگاه، زیبا ولی خنثی و ملایم است. در بعضی نقاط، عناصر تاکیدی زیبایی به رنگ طلایی یا برنز به چشم می خورد که ممکن است رنگ آن در هر طبقه متفاوت باشد. مواد و مصالحی که در ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی این فروشگاه به کار رفته، با سبک طراحی داخلی آن مطابقت دارد، یعنی ترکیبی از مواد ظریف و صنعتی. مثل برنج در برابر بتن، یا جزئیات تزئینی در برابر اشکال معاصر و ساده. از اصلی ترین مواد این فروشگاه می توان به کاشی های سفید و طوسی اشاره کرد، یا حاشیه های سفید دور لوگو و راهروهایی که به رنگ طوسی روشن مشخص شده اند، یا چهارچوب های سفید و فلزی مخصوص این برند، عناصر برنجی پولیش شده، یا نوارهای LED مشکی رنگ با ظاهری سرد و جذاب.

طراحی فروشگاه پوشاک ساده وشیک

نورپردازی

نورپردازی این فروشگاه، بر پایه روانشناسی مشتری و استراتژی های مربوط به تئوری ارزیابی احساسی اندام یا همان LEA صورت گرفته. در این تئوری گفته می شود که گروه های مختلفی از افراد که مورد هدف بازار قرار می گیرند، نسبت به نورپردازی های مختلف، واکنش متفاوتی دارند. همچنین در این تئوری توضیح داده شده که نورپردازی و نوع روشنایی، تاثیر مستقیمی برای رفتار خریدارانه مشتری دارد.

طراحی دکور فروشگاه پوشاک

طبقه همکف:زیورآلات و کفش زنانه

در طراحی دکور فروشگاه پوشاک محوطه اطراف فضای خالی وسط فروشگاه، از یک طرح شاخص و متفاوت روی زمین برخوردار است و بالای این طرح، نورپردازی تزئینی زیبایی روی سقف انجام شده. این نورپردازی از نوارهای توکار و برجسته تشکیل شده که با خطوط انتزاعی و منحنی از روی هم عبور می کنند. لامپ های LED بیشتری در این فضا نصب شده که فروشگاه را روشن تر کرده و درخشندگی خاصی به آن می دهند.

بخش کفش های زنانه، ظاهری معاصر ولی حال و هوایی کاملا متفاوت دارد. در این بخش که تقریبا یک طبقه پایین تر قرار دارد، از کاشی های طرح چوب کمرنگ برای زمین و سنگ آهک طوسی پولیش شده برای دیوارها استفاده شده و به همین خاطر با بخش آرایشی و زیورآلات کاملا متفاوت است. در سرتاسر این بخش شاهد قاب های برنزی توخالی و برس خورده هستیم، از پایه قفسه های زمینی گرفته تا قفسه های عمودی که نه تنها قسمت های مختلف طبقه و قفسه ها را از هم جدا کرده، بلکه محل نمایش محصولات روی این قفسه های معلق و سفید هم هستند.

طراحی فروشگاه پوشاک و کفش زنانه

اجناس تک، روی پایه ستون های سفارشی و هندسی نمایش داده می شوند که از جنس سنگ صابون بوده و به رنگ های سفید و سیاه هستند. در این قسمت تعدادی کاناپه بنفش قرار دارد که رومبلی آن ها از جنس مخمل خواب دار است و برای امتحان کردن کفش ها توسط مشتری استفاده می شوند. در گوشه بخش کفش های زنانه، بخش کتانی قرار دارد که متعلق به خود برند بوده و یک بخش نیمه کاره محسوب می شود. دکوراسیون این قسمت به فضای شهری نزدیک تر است که با محصول آن تناسب دارد. دیوارها از لایه بتنی پوشیده شده ولی قاب قفسه ها از جنس فلز و سفید رنگ هستند.

طراحی دکور فروشگاه پوشاکبه موازای دیوار اصلی بخش کودکان، قاب های فلزی و سفید رنگی نصب شده که به شکل خانه طراحی شده و اجناس را روی قفسه های چوب بلوط خود نمایش می دهند. این اتاقک ها یادآور خانه های کوچکی هستند که برای بازی کودکان ساخته می شوند، با این کار تجربه ای مفرح و شاد از خرید در ذهن کودکان ثبت می شود. میخ های چوبی و رنگی روی دیوار، محل آویزان کردن اجناس هستند، یک عنصر تزئینی و کاربردی.

طبقه اول: پوشاک زنانه

موادی که در این طبقه استفاده شده تقریبا با مواد سازنده طبقه همکف یکسان است. در طراحی دکور فروشگاه پوشاک از رنگ های سفید، خاکستری روشن و عناصر تاکیدی برنز و برس خورده استفاده شده. ویژگی بارز این طبقه همان پارامتر همیشگی برند است، اسکلت های هندسی و ظریف از جنس برنز که در همه شعب دیده می شود. خطوط منحنی و ظریفی که در نورپردازی طبقه همکف به کار رفته در طبقه اول هم به چشم می خورد، اما به جای منبت کاری از طرحی ساده برخوردار است. چراغ های آویز سقفی حلقوی و بزرگی که بالای سرِ پایه ستون های هندسی مخصوص مانکن ها نصب شده، به نقاط کانونی چشمگیر این طبقه تبدیل شده اند.

طراحی دکور فروشگاه پوشاک

اگر به دنبال مشاوره بازسازی ساختمان خود هستید کلیک کنید

طبقه دوم: پوشاک مردانه

 طراحی بخش مردانه، بسیار جامع است. به جای اینکه کلکسیونی از برندهای مردانه تشکیل بدهند، نوعی از سبک زندگی که شامل عناصری مانند کتاب فروشی و آرایشگاه می شود را به عرضه گذاشتند. این بخش از فروشگاه هم مانند باقی طبقات از دکوراسیون معاصر برخوردار است اما از مواد قوی تر و تیره تری در آن استفاده شده. به جای مرمر و جلای سفیدی که در طبقه همکف به کار رفته، از الوار نیمه طوسی استفاده شده، و به جای برنز از اسکلت های مشکی و شبکه ای استفاده شده. نورپردازی اصلی این طبقه، حول محور فضای خالی مرکز ساختمان نصب شده و از نوارهای LED زاویه دار و صافی تشکیل شده که از سقف آویزان شده. روشنایی این طبقه، براساس پرداخت های آن تنظیم شده و باعث به وجود آمدن تضاد و نوسانات در میزان روشنایی شده. این کار با هدف افزایش کیفیت تجربه خرید از این فروشگاه و جلب توجه بیشتر مشتری انجام شده.

طراحی دکور فروشگاه پوشاک

طراحی دکور فروشگاه پوشاک با آرین دکور

طراحی دکور فروشگاه پوشاک با شرکت آرین دکور، یک تجربه حرفه‌ای و خلاقانه را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند. مهندسین متخصص ما در تیم آرین دکور، راهکارهای منحصر به فرد و سفارشی برای دکوراسیون فروشگاه شما ارائه می دهند. ما با توجه به آخرین روندها در زمینه طراحی داخلی و مد روز، به ایجاد محیطی زیبا، جذاب و کارآمد برای نمایش و فروش محصولات می‌پردازیم. از انتخاب رنگ‌ها و نورپردازی مناسب تا چیدمان دقیق محصولات و ایجاد فضاهای راحت و دلنشین، همه این عوامل به دقت توسط تیم آرین دکور انجام می شود.

اگر به دنبال دکوری خاص و منحصر به فرد با مناسب ترین قیمت برای فروشگاه پوشاک خود هستید کافی است به مشاورین ما پیام دهید و نیاز های خود را درباره این موضوع با آنها مطرح کنید.

ارتباط با آرین پاراکس در تلگرام

نمونه طراحی داخلی فروشگاه لباس

این طراحی داخلی فروشگاه لباس از دو دایره درهم پیچیده تشکیل شده که یادآور دوربین دوچشمی و همچنین لوگوی فروشگاه می باشد. از دایره های این دوربین که بگذرید، وارد مغازه شده و با 24 پنل سفید مواجه می شود که تمام طول مغازه را پر کرده و یک تونل داخلی به وجود آورده اند. در انتهای فروشگاه یک عینک آفتابی بزرگ قرار دارد که حس تداوم و پیوستگی را به بیننده القا می کند.

طراحی داخلی فروشگاه لباس
طراحی داخلی لباس فروشی
فاصله بین پنل ها کاربردهای زیادی دارند. از جمله نمایش محصولات، نگهداری وسایل یا محلی برای نشستن. همه این کاربردها، از خصوصیات طراحی داخلی محسوب می شوند. سفید بودن پنل ها و کف فروشگاه، به محصولات فرصت خودنمایی بیشتری می دهد.

طراحی داخلی فروشگاه لباس

4.6/5 - (19 امتیاز)