بازسازی خانه جهت کسب درآمد

اگر  بازسازی ساختمان جهت کسب درآمد با استراتژی پیش برود، به سود قابل توجهی می رسد. سرمایه گذاران املاک به دنبال ایجاد فرصت هایی برای خود هستند که به سودشان بیافزاید، به همین دلیل این نوع سرمایه گذاری محبوبیت بیشتری پیدا کرده. در این مقاله، به هفت نکته مهم در راستای بازسازی خانه برای کسب درآمد اشاره می گردد.

افزایش ارزش خانه با بازسازی

بازسازی خان به عنوان یک فرآیند مهم و تأثیرگذار، می‌تواند به طور چشمگیری ارزش خانه را افزایش دهد. این فرآیند شامل به‌روزرسانی و بهینه‌سازی ساختار، طراحی داخلی و افزودن امکانات جدید می‌شود که به منزل تازه‌ترین ویژگی‌ها و امکانات را می‌بخشد. بازسازی خانه منجر به افزایش تاثیرگذاری ظاهری و عملکردی فضاها، بهبود انرژی‌پذیری و بهره‌وری، افزایش ایمنی و امنیت، و حتی افزایش استفاده‌پذیری و سهولت در استفاده روزمره می‌شود. به‌علاوه، بازسازی خانه به عنوان یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه، می‌تواند در طولانی‌مدت باعث افزایش ارزش ملک و بهبود بازارپذیری آن در بازار املاک گردد. گروه آرین دکور برای بازسازی خانه جهت افزایش ارزش خانه به شما کمک می کند.

بازسازی خانه برای کسب درآمد

بازسازی خانه برای کسب درآمد

ملک مناسب جهت بازسازی

اگر ابزار و همت کافی داشته باشید، یک سرمایه گذار املاک می تواند تقریبا در هر نقطه ای پروژه های بازسازی املاک قابل سرمایه گذاری پیدا کند. ترجیحا باید جایی را پیدا کنید که قیمت آن بیست درصد کمتر از قیمت متوسط حومه باشد.، این دسته از املاک وضعیت ظاهری و ساختاری جالبی نخواهند داشت. به طور مثال باید دنبال چنین املاکی باشید :

  • نمای آن از خیابان جالب نباشد.
  • نقاشی آن از بین رفته باشد.
  • محوطه و حیاط آن نامرتب و به درد نخور باشد.
  • داخل آن کهنه و قدیمی باشد اما اسکلت بندی خوبی داشته باشد.

هشدار ایمنی برای بازسازی

رمز کار در یافتن املاکی است که پتانسیل توسعه و افزایش قیمت را داشته باشد. شما این تغییرات را برای آن دسته از خریداران یا مستاجرانی انجام می دهید که قصد سکونت در آن منطقه را دارند. کلی گویی در این مورد کار سختی است اما وقتی به دنبال ملک مناسب برای بازسازی می گردید، این هشدارها را به یاد داشته باشید:
– سقف و فوندانسیون. ساختمانی که سر و وضع بدی ندارد اما خیلی وقت است خالی مانده، شاید مشکلی داشته باشد. برای اطمینان از اینکه مشکل سازه ای و اسکلت بندی وجود ندارد، از بازرس متخصص بخواهید سقف و فوندانسیون را بررسی کند. همه مسائل از بیرون قابل مشاهده نیست. مشکلات فوندانسیون باعث تکان خوردن ساختمان می شود که درنهایت منجر به ترک خوردن دیوارها و سقف می شود.
– مشکلات برق کشی یا لوله کشی. حل این مشکلات، هزینه زیادی دارد و تمام شانس شما برای بازگشت سرمایه تان از ملک را از بین می برد. برای بررسی این دو مورد حتما از بازرس متخصص ساختمان استفاده کنید.
– تخته های پوسیده. این هم یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است زیر پوششی از رنگ پنهان شود. همه درب و پنجره ها را بازرسی کنید تا مطمئن شوید تخته پوسیده وجود ندارد.

سرمایه گذاری در بازسازی ملک

سرمایه گذاری در بازسازی خانه

این مقاله را از دست ندهید: بازسازی خانه برای افزایش فضا

سرمایه گذاری روی منزل با بازسازی

وقتی به دنبال یافتن منطقه ای خاص در حومه شهر برای سرمایه گذاری هستید، به این نکات توجه کنید :

  1. جمعیت شناسی مردمی
  2. روند مهاجرت داخلی
  3. روند متوسط قیمت
  4. فرهنگ بومی
ویژگی های رایج در املاک
  • قبل از شروع هر پروژه ای در مورد این مسائل تحقیق کنید :
  • نیاز فعلی منطقه به املاک. طول مدت فروش املاک در منطقه. نرخ مجوز مزایده منطقه.
  • متوسط قیمت فروش خانه های مشابه در منطقه و نرخ رشد سرمایه در طول تاریخ.
  • نرخ اجاره املاک مشابه در منطقه (اگر قصد اجاره دادن دارید).
  • تاریخچه ملک. تاریخچه فروش و خانه های آماده فروش، جزئیات مالکیت، فروش های قابل مقایسه اخیر و ارزش تخمینی از ملک با وضعیت فعلی و بعد از بازسازی را در بازار بررسی کنید.

روش های افزایش قیمت خانه

تعیین بودجه برای بازسازی خانه

نکته دیگر برای بازسازی خانه برای کسب درآمد، تعیین بودجه مناسب است. برای بعد از پیدا کردن ملک مناسب در حومه شهر که با شرایط خرید شما مطابقت داشته باشد، بودجه ای تعیین کنید که هزینه اولیه ملک و کارهایی که می خواهید انجام بدهید را پوشش دهد. شما باید همچنین سود بالقوه ملک را هم آنالیز کنید و مطمئن بشوید بازگشت سرمایه این پروژه، ارزش زحمات و هزینه آن را خواهد داشت.
باید این هزینه ها را پوشش بدهید :
– پیش پرداخت
– تمبر مالیاتی
– دیگر هزینه های مربوطه مثل دستمزد وکیل، هزینه بازرسی خانه برای حشرات موذی و غیره.
– هزینه بازسازی
– بازپرداخت سود در طول پروژه
– بودجه پشتیبان (روز مبادا)
همچنین می توانید یک تیم بازسازی املاک با هدف سوددهی تشکیل بدهید تا در تمام این مراحل به شما کمک کنند. وقتی بودجه و سود مورد نظر را ارزیابی می کنید، باید به سرمایه گذاری بیش از حد هم توجه کنید. یعنی زمانی که هزینه بازسازی از قیمت فروش خانه و ارزشی که به ملک داده می شود، بالاتر می رود. اگر از قیمت تقریبی فروش ملک در بازار آگاه باشید، فرصت های زیادی برای افزایش ارزش آن خواهید یافت. تخمین زدن کارهایی که باید در پروژه انجام شود، شما را آگاه و چشم و گوشتان را باز نگه می دارد.

ارتباط با آرین پاراکس در تلگرام

سرمایه گذاری در بازسازی ملک

با افزایش قیمت ملک، سرمایه گذاری در این زمینه می تواند کاری بسیار عاقلانه باشد. راه های زیادی برای سرمایه گذاری است مانند خرید، ساخت و ساز و بازسازی. اگر شما بودجه کمتری دارید، سرمایه گذاری در بازسازی ملک مناسب ترین گزینه برای شما می باشد. زیرا با بازسازی هوشمندانه خانه، ارزش آن بسیار بیشتر می شود. اینگونه شما سود زیادی از بازسازی ملک خود می کنید. اما برای سود کردن در این حوزه، باید بازسازی خانه را اصولی انجام دهید. در ادامه بهترین کارها برای بازسازی جهت افزایش ارزش خانه را نام بردیم.

ظاهر و چشم انداز اولیه در بازسازی خانه برای کسب درآمد مهم است.

اگر قصد دارید بعد از اتمام بازسازی، خانه را به فروش بگذارید قبل از شروع پروژه بازار مورد هدفتان را مشخص کنید. مطمئن باشید ملکتان برای آن دسته از افراد که در ذهن داشتید جذابیت دارد. سعی نکنید همه کارها را خودتان انجام بدهید. در صورت نیاز باید پیمانکار حرفه ای استخدام کنید.
هدف از بازسازی خانه ، همیشه نباید فروش فوری باشد. می توانید بازسازی کنید، ارزش ملک را بالا ببرید و با نرخ بیشتر آن را اجاره بدهید. به همین دلیل افراد بسیاری بازسازی خانه برای کسب درآمد انجام می دهند.

هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه

هرگز ملکی که هنوز به مرحله پایانی نرسیده را به فروش/اجاره نگذارید.

خریداران بالقوه از کارهایی که در ذهن داشتید و هنوز شروع نکردید، چیزی نخواهند فهمید اما از حمام نیمه کاره، عرشه ناتمام و آشپزخانه بدون وسایل خیلی خوششان نخواهد آمد.

فروش و سود دهی

– شاید خریداران قبل از اینکه شما ملک را خریده و بازسازی کنید، آن را دیده باشند. تغییراتی که ایجاد می کنید باید قابل توجه و چشمگیر باشند، باید نقش مزایایی را ایفا کنند که به ارزش ملک افزوده و برای شما یک پروژه بازسازی پرسود رقم بزنند.
– اگر کارایی ملک را تغییر داده اید، هرکاری اضافه ای که لازم است باید انجام بدهید. آیا باید بازار فروش متفاوتی پیدا کنید؟ ویژگی های جدید آن را چطور مطرح می کنید؟
– هزینه هایی که کردید را پوشش دهید. حتی اگر از زمانی که ملک را خریدید، بازار رکود شدید پیدا کرده باز هم هنگام فروش باید رقمی اعلام کنید که تمام هزینه ها را پوشش بدهد. این هزینه ها شامل کمیسیون مشاور املاک و دیگر هزینه های فروش نیز می شود.
– به بازار فروش جدید خود توجه کنید. ملکی که شاید یک زمان فقط برای سرمایه گذارانی مثل خودتان جذابیت داشته، اکنون مخاطبان بیشتری خواهد داشت مثل کاسبان تجاری، خانواده ها، مستاجران یا افرادی که به دنبال جایی برای تعطیلات هستند. قبل از شروع بازسازی، باید بازار هدفتان را مشخص کنید. هنگام فروش باید مطمئن باشید که این خانه همچنان برای مخاطبان مورد نظرتان جذابیت دارد

بیشتر بخوانید: بازسازی و طراحی داخلی هتل

هفت راهکار دیگر برای افزایش قیمت خانه و بازسازی برای کسب درآمد

وقتی پای تغییرات یا بازسازی داخل منزل در میان باشد، اغلب ما نمی دانیم از کجا شروع کنیم. به خصوص اگر این تغییرات در راستای افزایش قیمت و ارزش خانه باشد. ما هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه را به شما معرفی می کنیم که به بسیاری از صاحبخانه ها، در فروش خانه کمک کرده.

1-به روزرسانی آشپزخانه

پرکاربردترین اتاق هر خانه، آشپزخانه است. این اتاق آماده پذیرش هرگونه تغییر کوچک و بزرگ است. از تعویض دستگیره کشو یا قفسه گرفته، تا بازسازی کامل کفپوش، تعویض تجهیزات اصلی و کانترها. اگر به فکر تعویض وسایل برقی آشپزخانه هستید، سعی کنید مدل هایی که برچسب مصرف بهینه در انرژی دارند را پیدا کنید. زمان فروش خانه، خواهید دید که این مساله تا چه اندازه برای خریدار اهمیت دارد.

هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه

2- به روزرسانی سرویس بهداشتی در هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه

بعد از آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، دومین اتاق پرمصرف در خانه است. پس باید به ظاهر آن اهمیت بدهید. با نورپردازی مناسب، چیدمان مناسب، شیرآلات مرغوب، و رنگ آمیزی زیبا، ظاهر این اتاق را متحول و خریداران را شگفت زده کنید.

بازسازی خانه برای کسب درآمد

3- یک توالت یا سرویس بهداشتی کامل به خانه اضافه کنید.

وجود یک حمام یا سرویس بهداشتی ثانوی در خانه، ارزش ملک شما را بین 80 تا 130 درصد افزایش می دهد. اما نباید به هر قیمتی این کار را بکنید! فراموش نکنید که این حمام ثانوی، نباید فضای اتاق خواب را اشغال کند. قربانی کردن فضای اتاق خواب برای ساخت حمام ثانوی، از قیمت خانه شما کم می کند. اما اگر یک فضای اضافی و بی استفاده دارید، مثلا یک جای خالی زیر پلکان، در این کار درنگ نکنید.

هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه

4- ایوان یا تراس بسازید.

این مورد، یکی ازهفت راهکار برای افزایش قیمت خانه است. چون کل فضای حیاط خلوت را به خود اختصاص نمی دهد. خریدارانی که عاشق سرگرمی و میزبانی از مهمان هستند، و علاقه چندانی به باغبانی و باغچه کاری ندارند، قطعا از داشتن چنین حیاطی استقبال می کنند.

روش های افزایش قیمت خانه

5- به نمای ساختمان و ورودی خانه توجه کنید.

همه ما دوست داریم خانه مان، بهترین نما را از خیابان داشته باشد. برای ارتقای این بخش از خانه، راه های زیادی وجود دارد. رنگ آمیزی نمای ساختمان ، ایجاد یک راه سنگی زیبا، کاشتن گل و گیاه، نصب یک صندوق پستی جذاب، یا نو نوار کردن درب ورودی، ثابت می کند شما به ظاهر خانه خود اهمیت می دهید. فراموش نکنید ظاهر و نمای ساختمان، مثل اولین برخورد شما با یک فرد جدید است. همه ما می دانیم برخورد اولیه چقدر مهم است. نمای خانه، بیانگر سلیقه و زیبایی شناسی شما، و انعکاسی از دکوراسیون داخل خانه است. پس برایش وقت بگذارید واز هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه میتواند باشد.

6- امروزی رفتار کنید.

دیگر زمان سقف های پفکی و فرش های بزرگ گذشته. الان وقت کفپوش های چوبی (یا شبه چوب) و سقف های صاف و صیقلی است. اگر به فکر تغییر کفپوش خانه هستید، فرش را فراموش کنید و یک پوشش طبیعی تر انتخاب کنید. تولید و نصب فرش و موکت، با حجم زیادی از مواد شیمیایی همراه است. این محصولات همچنین حاوی گرد و غبارهای آلرژی زایی هستند که برای خریداران امروزی چندان جالب نیست. امروزه یکی از هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه استفاده از کفپوش های چوبی است.

روش های افزایش قیمت خانه

7- خانه را نصفه کاره رها نکنید.

تصور کنید وجود یک انباری یا اتاق زیرشیروانی تکمیل شده، چه تاثیری در فروش خانه خواهد گذاشت. یک انباری یا زیرزمین کثیف و غیرقابل استفاده، اتاقی است که خریدار باید بابتش پول بدهد ولی هرگز نمی تواند از آن بهره ببرد. اما اگر به زیرزمین خانه دستی بکشید و آن را مثل روز اولش کنید، می توانید از آن به عنوان اتاق خواب، حمام یا حتی نشیمن استفاده کنید.
تبدیل اتاق زیرشیروانی به اتاق خواب هم از مواردی است که نظر خریدار را جلب کرده و از هفت راهکار برای افزایش قیمت خانه است.

مشاوره برای افزایش فروش خانه

4.5/5 - (17 امتیاز)