بهترین شرکت بازسازی ساختمان

آرین دکور یکی از بهترین شرکت معتبر بازسازی ساختمان است و در زمینه بازسازی و تعمیرات ساختمان فعالیت حرفه ای دارد. این شرکت با داشتن تیمی مجرب و کارآموزده از متخصصین با تجربه در زمینه ساخت و ساز، به مشتریان خود خدمات با کیفیتی ارائه می دهد. بازسازی ساختمان شامل انجام اصلاحات ساختمانی، تعویض و بهبود نمای ساختمان، بازسازی داخلی و خارجی ساختمان و همچنین ساخت و نصب انواع سیستم های تاسیساتی است. در شرکت های بازسازی ساختمان شرکتی که نیرو های آن با تمرکز بر کیفیت، قدرت خلاقیت و رعایت مهلت های تحویل، تبدیل به یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان در صنعت معماری می شود.

اکیپ بازسازی ساختمان

برای انجام دادن کار بازسازی طراحان و مهندسین و نصاب باید با کار تیمی کنار همدیگر از پس بازسازی بربیایند. یک اکیپ بازسازی ساختمان تشکیل شده از این مهندسان است که با هماهنگی بین خودشان کار های خوبی را طی زمان کم اراِه بدهند. به همین دلیل افرادی که قصد بازسازی منزل دارند به دنبال تیم ها و اکیپ هایی با نمونه کار های حرفه ای می گردند. بهتر است بدانیم که اکیپ ها هر کدام در زمینه ای حرفه ای هستند، بعضی ها در طرح های مدرن، بعضی ها در سبک کلاسیک و غیره . پس برای پیدا کردن اکیپ خوب باید سلیقه خودمان را متوجه شویم و میتوان لیستی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان تهیه کنید و با جزئیات نمونه کارهای آنان را بررسی کنید.

مشاور بازسازی

شرکت بازسازی خانه

بازسازی خانه شامل جزئیات زیادی می باشد، وابسته به سن بنا، کیفیت مصالح استفاده شده و عوامل دیگر است که نیاز به بازسازی دارند. بازسازی می تواند در وسعت زیاد یا در جزئیات های کوچک ساختمان انجام شود. در بازسازی بعضی از خانه ها فضا حداکثر در نظر گرفته نشده، با انجام بازسازی خانه قدیمی در تهران می توان فضا در دسترس خانه را به حداکثر رساند. در انواع شرکت بازسازی خانه این طراحی ها با در نظر گرفتن ایرادات ساختمان بدست می آیند و با کمک مهندسان در تیم های بازسازی پیاده سازی و انجام می شود.

خدمات بازسازی آرین دکور

مهم ترین شاخصه انتخاب یک تیم یا اکیپ از نظر کارفرما خدماتی است که به آن ارائه می دهند. اگر شما هم قصد بازسازی خانه خودتان را دارید بهتر از با خدمات بازسازی آرین دکور را خدمت شما ارائه بدهیم.

  • بازدید و مشاوره رایگان
  • طراحی و ارائه پلان
  • قرارداد با تمامی ریز قیمت ها
  • برنامه ریزی دقیق و برآورد هزینه ها
  • شروع به بازسازی
  • نصب و پیاده سازی دکوراسیون مدنظر
  • رفع ایراد ها و نقص ها
  • بازسازی ویلا قدیمی

این چند مورد گوشه ای از خدمات بازسازی آرین دکور است، تیم مجرب و حرفه ای ما خیال شما را از هر چیزی آسوده نگه می دارند.

ارتباط با آرین دکور

گروه بازسازی منزل با تیم حرفه ای

صد در صد بین فردی که کار بازسازی منزل خودش را به تنهایی انجام داده و شخصی که بازسازی منزل با تیم حرفه ای انجام داده تفاوت زیادی است. گروه های بازسازی منزل با تجربه ای بالا و داشتن تخصص در این حرفه، باعث می شوند که کار شما به خوبی جلو برود و حتی به ایده خودتان تا درصد بالایی نزدیک شود. خطرات و احتمالات را در نظر می گیرند و از قبل برای اتفاق افتادن آنها برنامه ریزی می کنند و باعث می شوند به بهترین شکل کار شما انجام شود.

این مقاله را از دست ندهید: بازسازی و طراحی داخلی هتل

شرکت معتبر بازسازی در تهران را چگونه پیدا کنیم ؟

اما آیا شما هم در خانه‌ای زندگی می‌کنید که سال‌ها از زمان ساخت آن گذشته و نیاز به تغییر در طراحی و بازسازی ساختمان دارد؟ شرکت معتبر بازسازی آرین دکور با بیش از ده سال تجربه در طراحی دکوراسیون داخلی در کنار شماست تا با بازسازی کامل خانه شما یا قسمتی از آن، فضای دلنشین‌تری برای شما و خانواده‌تان فراهم کند.

همچنین اگر به‌تازگی به خرید یک دفتر کاری دست زده‌اید اما دکور آن پاسخ‌گوی نیازهای شما نیست، یا دوست دارید حیاط و نمای ساختمان خود را به شکلی ایده‌آل تغییر دهید، یا اینکه علاقه‌مندید فضای کافی‌شاپ یا اداره و شرکت و کلینیک پزشکی خود را به زیباترین شکل ممکن بیارایید، به خدمات آرین دکور نیاز خواهید داشت! ما آماده ایم تا بهترین فضای خانگی، اداری، پزشکی، و تجاری را برایتان به بهترین شکل ممکن طراحی و بازسازی کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی در شرکت معتبر بازسازی

طراحی دکوراسیون داخلی هر سازه مسکونی یا تجاری و اداری، شامل مراحل مختلفی مانند طراحی و تعیین بودجه تا اجرا است. در بازسازی ساختمان‌های مسکونی و اداری نکته‌های مهمی نهفته است که همه سفارش‌دهندگان و طراحان دکوراسیون داخلی به آنها توجه دارند. اینکه از چه نوع چیدمان و وسایلی در طراحی و بازسازی استفاده شود و سبک چیدمان چگونه باشد، یکی از نکته‌های اساسی در طراحی پروژه‌های ساختمانی است که آرین دکور توجه ویژه‌ای به آن دارد.

شرکت معتبر بازسازی
نکته دیگر استفاده از رنگ در طراحی فضاهای داخلی و حتی نمای خارجی ساختمان است. این مورد نیز از مهم‌ترین نکته‌هایی است که هر مهندس و طراح دکوراسیون داخلی باید بداند و کارشناسان شرکت آرین دکور در این زمینه نیز تجربه، مهارت و دانش خود را به کار گرفته‌اند و فضای رنگی محل بازسازی را بر اساس نیاز ساختمان (اداری، تجاری، و مسکونی) و همچنین سلیقه سفارش‌دهنده، طراحی و اجرا می‌کنند. استفاده از دانش رنگ‌رشناسی و روان‌شناسی رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، از مزایای استفاده از خدمات بازسازی آرین دکور است.

بازسازی

فاکتورهای مهم در انتخاب شرکت معتبر بازسازی ساختمان:

نکته‌های مهمی در بازسازی هر سازه وجود دارد که پیش از تصمیم گرفتن به بازسازی، بهتر است درباره آنها بدانید.

1- ابتدایی‌ترین نکته در بازسازی ساختمان، مشخص کردن دقیق محل بازسازی است. گاهی بازسازی کل یک خانه یا آپارتمان در نظر است، اما گاهی فقط بازسازی بخشی از یک خانه یا ساختمان، مانند بازسازی آشپزخانه بسته و تبدیل آن به آشپزخانه باز یا بازتر کردن فضای نشیمن و استفاده بهینه از آن در یک خانه مورد نظر قرار می‌گیرد. در فضاهای غیرمسکونی هم ممکن است بازسازی کل یک واحد اداری و تجاری، یا فقط بازسازی بخشی از آن مانند آزمایشگاه یا آمفی تئاتر یک واحد دانشگاهی و تحقیقاتی، مورد نظر باشد.
2- فاکتور مهم بعدی در بازسازی یک سازه، طراحی نقشه آن است که طراحان در دو فاز مختلف اقدام به طراحی و نقشه کشی ساختمان مورد نظر می‌کنند. نقشه طراحی شده برای طراحی دکوراسیون داخلی یا نمای خارجی یک سازه، در دو مرحله فاز یک و دو طراحی می‌شود که اولی طراحی پلان و محوطه و نمای سازه است، و دیگری به نکته‌های فنی پروژه مانند مسائل مکانیکی و برقی و الکترونیکی و مسائل مربوط به ایمنی ساختمان و اجرای استانداردهای ساختمانی شهرداری و آتش‌نشانی و دیگر نهادهای قانونی می‌پردازد.

چگونگی نورپردازی و استفاده بهینه از انرژی و نور طبیعی در فاز دوم طراحی مورد توجه قرار می‌گیرد. البته توجه شما را به این نکته هم جلب می‌کنیم که نقشه کشی ساختمان می‌تواند به شکل سه‌بعدی هم صورت گیرد تا کارفرما تصور درستی از تغییرات ساختمان داشته باشد. از خدمات آرین دکور می‌توان به طراحی نقشه برای خانه‌های ویلایی، آپارتمان‌های مسکونی و ساختمان‌های قدیمی و همچنین ساختمان‌های اداری و تجاری اشاره کرد.
3- فاکتور بعدی در بازسازی ساختمان، بودجه آن است. بودجه بازسازی ساختمان با توجه به مقدار تغییر در ساختمان، و همچنین نقشه تایید شده برای بازسازی آن تعیین می‌شود و برآورد هزینه، تعداد افراد مورد نیاز در ساخت پروژه و همچنین خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز را در بر می‌گیرد.
4- زمان‌بندی یک پروژه فاکتور بعدی است که وابسته به نقشه کشی ساختمان و مقدار و نوع تغییر و عمق بازسازی در هر پروژه ساختمانی دارد. در این مرحله کارشناسان فنی و مهندسان ساختمانی ما زمان اجرای یک پروژه را با توجه به فاکتورهای ذکر شده تعیین می‌کنند و به آگاهی مشتری می‌رسانند. این زمان می‌تواند از چند روز تا چند هفته یا چند ماه متفاوت باشد.
5- فاکتور نهایی و آخرین گام در پروژه طراحی دکوراسیون داخلی ، اجرای نقشه‌ها و بازسازی ساختمان مورد نظر است. این مرحله هم از مهم‌ترین مراحل بازسازی هر سازه است و نیاز به افراد متخصص در حوزه خود دارد. یک شرکت معتبر بازسازی ساختمان از افراد متخصص بهره می‌برد تا بهترین و ایده‌آل‌ترین سازه را به کارفرمایان گرامی تحویل دهد.

شرکت معتبر بازسازی

توجه داشته باشید که طراحان و مهندسین آرین دکور در اجرای هر پروژه، از آغاز تا پایان بازسازی و حتی تا کامل شدن چیدمان آن در خدمت کارفرمایان و سفارش‌دهندگان پروژه هستند.

با آرین دکور بیشتر آشنا شوید

 آرین دکور خلاصه‌ای از چگونگی مراحل بازسازی ساختمان را از لحظه شروع سفارش و برآورد بودجه تا پایان پروژه و تحویل به مشتری، در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد. بدین ترتیب همه علاقه‌مندان با نگاهی به سایت شرکت معتبر بازسازی ساختمان آرین دکور می‌توانند در جریان روند بازسازی ساختمان قرار گیرند. جزئیات بستن قرارداد یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی است که دانستن آن برای همه کارفرمایان گرامی مفید است و سایت آرین دکور شما را از روند آن آگاه می‌کند. همچنین کارفرمایان عزیز با نگاهی به سایت آرین دکور از ضمانت‌نامه‌های حسن انجام کار و حتی جریمه دیرکرد هم باخبر خواهند شد.

آرین دکور در کنار آگاهی‌رسانی درباره بازسازی ساختمان های مسکونی مانند آپارتمان و خانه‌های ویلایی، شما را از روند پروژ‌ه‌های بازسازی واحدهای تجاری همانند مطب پزشکان که نیاز به طراحی و تجهیزات خاص دارد هم آگاه خواهد کرد. آشنایی با روند بازسازی ساختمان هایی مانند دفترهای اداری نیز از نمونه مطالبی است که سایت آرین دکور در اختیار شما قرار می‌دهد.

سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی در شرکت آرین دکور

ما سبک‌های مختلفی از دکوراسیون را به شما پیشنهاد می‌دهیم و شما نیز با نگاهی به سبک‌های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی می‌توانید آنچه را که مطابق با سلیقه و میل شما و نیاز سازه مسکونی یا اداری و تجاری شماست، انتخاب کنید و سفارش دهید. در صورت تمایل میتوانید به دفتر بازسازی ساختمان ما مراجعه کنید و با مهندسین ما در این زمینه مشورت کنید و بصورت دقیق تری نمونه کارهای شرکت ما را مشاهده کنید.

طراحی و بازسازی منزل

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی یکی از سبک‌هایی است که طراحان به شما معرفی می‌کند. این سبک بر شکل‌ها و خط‌های ساده تاکید دارد و استفاده از رنگ در آن تا حدودی محدود است. در مبلمان سبک مدرن رنگ‌های زمینه معمولا خنثی هستند و از رنگ خاکستری یا کرمی، یا رنگ‌های نزدیک به آنها استفاده می‌شود، اما رنگ‌های دیگر در طراحی وسایل و چیدمان دکور به‌صورت محدود کارایی دارند. در طراحی به سبک مدرن فضای داخلی مورد نظر ساده و خلوت است. در دهه‌های اخیر مردم در کنار و گوشه جهان توجه زیادی به سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی نشان داده‌اند.

سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی

سبک دیگری که آرین دکور به شما معرفی می‌کند، سبک طراحی مینیمال است. مینیمالیسم سبکی است که در آن از رنگ سفید و خاکستری‌های مختلف به عنوان رنگ زمینه در طراحی بهره برده می‌شود. وسیله‌های مورد استفاده در دکور مینیمال معمولا ساده و زاویه‌دار هستند و رنگ‌های روشن و وجود فضاهای خالی در این نوع چیدمان دکوراسیون داخلی دیده می‌شود.

طراحی و بازسازی
سبک روستیک یا روستایی در دکوراسیون داخلی

سبک روستیک یا روستایی در سال‌های کنونی از نمونه سبک‌های پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی بوده است. طراحی دکوراسیون داخلی روستیک از خانه‌های قدیمی روستایی الهام می‌گیرد و فضایی دوستانه و دلپذیر و صمیمی در خانه ایجاد می‌کند که هر دوستدار خانواده‌ای می‌تواند از امنیت و حس آرامش آن لذت ببرد. بهره‌گیری از وسایل و کف‌پوش چوبی، شومینه‌ها و صندوق‌ها و کمدهای طرح قدیمی، لوسترها و چراغ‌های یادآور زندگی روستایی، دیوارهای طرح سنگ و چوب و ظرف‌های قدیمی و مسی، پله‌های چوبی یا با طرح چوب، قفسه‌های دکوری چوبی و جنگلی، و دیگر موارد مشابه، به‌وجود آورنده سبک روستایی یا روستیک هستند.

سبک های دیگر در دکوراسیون داخلی

از نمونه سبک‌های دیگر در دکوراسیون داخلی می‌توان به سبک ایرانی که بر اساس عناصر پارسی طراحی می‌شود، سبک کلاسیک اروپا، و همچنین سبک ساحلی که مناسب خانه‌های ساحلی است اشاره کرد.

4.8/5 - (6 امتیاز)